Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

EDUKACIJA

Program usavršavanja iz javne nabave


Planiranje nabave za 2025. godinu; Aktualna pitanja iz prakse u izradi te pregledu i ocjeni troškovnika

Na zahtjev webinar / on-line

Predavači: Nada Gunjača, Marijana Kovačević

Materijali: Prezentacijski materijal u PDF formatu.


Naknada za sudjelovanje 130€ (oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u)

Ovaj program usavršavanja odobrilo je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, Uprava za trgovinu i politiku javne nabave. Pohađanjem Programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave.

Po završetku Programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju Programa usavršavanja te ostvaruju 8 bodova za obnovu certifikata.

Prema članku 30. stavku 8. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) – svi polaznici moraju imati uključene kamere u realnom vremenu, a mikrofone prema potrebi.


Naziv programa
Izazovi u procesu definiranja kriterija za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta te kod pregleda i ocjene nedostataka u ponudama, iskustva iz prakse s osvrtom na presude VUS-a i DKOM rješenja

Evidencijski broj
2024-0399

Trajanje programa
8 nastavnih sati

Razina: stručna


Raspored predavanja

09:00 – 10:30 - 90 minuta/2 nastavna sata

Plan nabave za 2025. godinu, 1. dio

  • Usklađivanje sa Proračunom / Financijskim planom  
  • Istraživanje tržišta za potrebe planiranja nabave i izrade DON i 
      troškovnika
  • Izvješće o realizaciji Plana nabave za potrebe naručitelja 

     
Predavanje, praktični primjeri, pitanja i odgovori

10:30 – 10:45
Stanka

10:45 – 12:15 - 90 minuta/2 nastavna sata

Plan nabave za 2025. godinu,  2.dio

  • Registar ugovora / okvirnih sporazuma / narudžbenica
  • Pravni i tehnički okvir
  • Objava i ažuriranje

Predavanje, praktični primjeri, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45
Stanka

 12:45 – 14:15 - 90 minuta/2 nastavna sata

Troškovnik- aktualna pitanja iz prakse – 1.dio

  • Sadržaj troškovnika- definiranje stavki i tzv.podstavki  troškovnika
    -    kreiranje dokumenta troškovnika u Excel formatu-postave u dokumentu troškovnika
    -    definiranje kriteriji jednakovrijednosti u troškovniku
    -    izmjene troškovnika od strane naručitelja tijekom roka za dostavu ponuda - što je važeća verzija troškovnika
  • Predavanje, praktični primjeri, pitanja i odgovori

Predavanje, praktični primjeri, pitanja i odgovori

14:15 – 14:30
Stanka

 14:30 – 16:00 - 90 minuta/2 nastavna sata

Troškovnik- aktualna pitanja iz prakse – 2.dio

  • Postupak pregled i ocjena ponuda – pregled troškovnika
  • Izmjena troškovnika od strane ponuditelja
  • Primjena članka 293. ZJN 2016
  • Provjera računske ispravnosti ponuda – ispravak računskih pogrešaka u troškovniku

Predavanje, praktični primjeri, pitanja i odgovori

Ishodi učenja:

Razumijevanje uloge stručnog povjerenstva u pripremi i provedbi otvorenog postupka u dijelu pripreme troškovnika, izmjena troškovnika, pregleda i ocjene troškovnika. Razumijevanje sustava planiranja javne nabave radi učinkovitije kontrole korištenja sredstava, prepoznavanje dobrog plana nabave korisnika, prepoznavanje nedostatka plana nabave korisnika, znati prepoznati dobru dokumentaciju o nabavi vezano za odredbe o predmetu nabave i tehničkim specifikacijama, znati prepoznati specifične nedostatke kod dokumentacije o nabavi. Planiranje nabave, određivanje predmeta nabave i podjela predmeta nabave na grupe te pripadajuće procijenjene vrijednosti, izrada plana nabave na platformi EOJN za 2025. godinu