Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

MAGAZIN

TIM4PIN MAGAZIN 07-08/2023


Društvene mreže i mobilne aplikacije

Željko Dominis • Ostali pojmovi

Globalizacija je situacija u kojoj dostupna dobra i usluge, odnosno društveni i kulturni utjecaji, postupno postaju slični u cijelom svijetu. Koncept društvenih medija danas je na vrhu dnevnog reda za mnoge poslovne rukovoditelje jer su društveni mediji internetske usluge koje korisnicima omogućuju stvaranje profila, povezivanje s drugima i kretanje kroz te mreže kontakata. Društvene mreže danas su jedan od najpopularnijih trendova suvremenog marketinga, upravo iz razloga što one predstavljaju najjeftiniji oblik marketinške promocije. Društvene mreže postale su ključni dio online marketinga putem kojih se pruža optimalni način prenošenja poruka krajnjem korisniku tj. potrošaču. Organizacije koriste društvene medije poput Facebooka, Twittera i Instagrama kako bi informirale svoju javnost o događanjima i/ili novim proizvodima, ali ih također (za)mole da izraze svoje mišljenje o organizaciji, njezinim događanjima i proizvodima. Nove tehnologije utjecale su na način na koji dionici ostvaruju odnose s javnošću. Brza globalizacija stvorila je nove mogućnosti i izazove, kao i prakse odnosa s javnošću. Odnosi s javnošću sve više su prisutni u raznim područjima od poduzeća do neprofitnih organizacija. Na bržu komunikaciju organizacija s ciljnom javnošću svakako su utjecale nove komunikacijske tehnologije, Internet, pametni telefoni te digitalne inovacije koje ubrzavaju protok informacija između organizacije i njezine uže i šire javnosti. U ovom broju autor daje temeljne informacije o društvenim mrežama kao suvremenom informacijsko-komunikacijskom i društvenom fenomenu.

Društvene mreže i mobilne aplikacije