Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

MAGAZIN

TIM4PIN MAGAZIN 09/2023


Odnosi s javnošću i digitalni marketing

Željko Dominis • Ostali pojmovi • Marketing

Opće je poznato da se odnosi s javnošću prilagođavaju društvenim i tehnološkim promjenama stoga je važno njihovu primjenu i organizaciju u suvremenim komunikacijama upravo promatrati iz perspektive primjene suvremene tehnologije i medija. Veliki broj autora, koji se danas bave digitalnim komunikacijama, marketingom i odnosima s javnošću, slažu se s činjenicom da tehnološka fleksibilnost i multikanalnost medija značajno utječu na razvoj odnosa s javnošću. Novi mediji kreiraju i novi pristup korisnika tj. društva u cjelini tako da danas društvo teži brzim i jednostavnim informacijama pa iz tog razloga i proces te način formiranja poruke mora biti brz i jednostavan. Društvene mreže već su postale sastavni dio svakodnevne komunikacije. U ovom broju autor daje prikaz i ukazuje na važnost društvenih mreža i mobilnih aplikacija u odnosima s javnošću s naglaskom na odnose s javnošću u javnim i neprofitnim organizacijama.

Odnosi s javnošću i digitalni marketing